23 June 2009

Hilang Kelibat

Memang sudah tidak nampak lagi kelibat Kasawari berlegar2 di blog saya dan juga blog2 rakan yang lain dalam seminggu ni. Keputusannya untuk pencen dari arena blogger memang mengejutkan ramai blogger. Keputusannya untuk berhenti pastinya ada alasan tersendiri yang kukuh. Saya juga sebenarnya kehilangan seorang pengulas setia yang sentiasa meninggalkan komen di entri2 saya. Setakat ini beliau masih teratas di senarai pengulas setia saya.


Sebenarnya saya pernah berjumpa dengan En. Kasawari ni, beliau pernah singgah di rumah saya ketika beliau dan isteri berborong sakan di Air Hitam. Saya juga pernah berkunjung ke rumah beliau di Kulai semasa bulan Syawal tahun lepas.

Kepada En. Kasawari jika masih berkunjung ke blog rakan2, selamat maju jaya dan ceria2 lah sokmo.



18 komen:

salam tok..sain2 ado lgi tok..x bkesempate jah nak mlawat..

salam..ler kasawari pun pencen ker..iskk2....

tu la tok, ana pun blum sempat nk bermesra lagi...ntah apa la yg buat dia retire tiba2 ek?

Salam


orghe kato

hok patoh , akae tumbuh
hok hilae , akae ado ganti'nyor

tapi


hok baru tok akae samo dengae hok lamo

mae :
haha... kawe ingat demo nak pencen jugok doh. :D

arsaili :

Dia mohon bersara awal kot.. :D

AnaTahir :
Pasal apa dia retire awal tu kena komponkan dgn dia je. Hehe... pencen awal utk bukak bisness kot.. hehe.

Dia bz tu.

pB:

W'salam... betul tu hok ile mungkin lain dari hok lain. Tak polah pado dio kito ucap biar selamat belakow2.

tok sy tgh teropong dia nie...

Memang ada cadangan nak ikut jejak Kasawari. Tapi bila memikirkan kita boleh mengambil faedah dari blogging ni, rasa tak jadi pula. Sayang nak meninggalkan rakan-rakan seperti TokNabe ni. hehehe

Abg Putra :

Ada yang pencen kerana bersebab yg ptg... tapi ada juga yg pencen sbb dah tak tau nak tulis apa lagi.

Abg Putra rasanya banyak idea tu.....

ingat nok pecen jgak ari tu tok..x jadi pulok..saye nok tnggal blog..mace ado bnda x ckup jah dlm hdup..hrap tok jange pecen jgak..sedih kalu hilang sain lamo di blog ni..

mae ;
Ambo tak tau nak kata....... mungkin lambat lagi nok pencen kot. :D

Salam Bro,

Terima Kasih dengan entri ini.. pastinya saya tetap berkunjung ke blog kawan2 sebagai silent reader..

Kasawari :
Silah jenguk2 blog kekawan ni w'pun sbg silent reader. W'pun pencen sukar jugak nak lupakan terus blog2 ni kan...

walaupun dh x de berblogging,jnji ada tenet leh lg skodeng kan tok..

baik2 tu klu nk ckp,dia tgh skodeng..hahahahahaha

sis-lin:
hehe.. tuuuu, tengah sodeng tuuuu. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More