20 October 2008

Ke Rumah Datuk K

Sori ler, tajuk biar gempak sikit. Semalam petang saya dan keluarga berkesempatan membuat kunjungan sambil beraya kat rumah blogger Datuk Kasawari (Datuk K ..... hehe ) di rumah hijaunya di Bandar Putra Kulai. Kebetulan kedatangan kami 'saing' pula dengan Intan yang datang bersama suami serta 3 orang heronya. Tuan rumah nampaknya hari tu sedang melayan siaran langsung Grand Prix F1 yang ketika itu sedang berlangsung kat Shanghai, China. Walapun sibuk dgn F1 GP nya itu, persediaan menyambut tetamu2nya ni memang dah tersedia.




Budak2 dah termakan 'umpan' mainan yang diumpankan oleh Datuk Kasawari, jadi senang sikit kaum2 bapa dan ibu2 bersembang. Terima kasih buat Datuk Kasawari dan Datin Linda yang sudi menerima kunjungan kami. InsyaAllah lain kali rasanya boleh sampai lagi ke sana .................. jika dijemput.

36 komen:

lepidoptera :

Tang mana yang terkena tu...?

Lain kali kalau nak serang umah Datuk K,bgtau ehh..kite serang sama2 lagi..Biar riuh-rendah mcm smlm lagi..hehe

laaa..ingatkan gi rumah dato k yg sorang lagi tu...

mana gambar tuan rumah dgn tetamu? sorok ek....ke mmg tetamu dgn tuan rumah tu jadi pemalu pulak semalam...hahaha

lepidoptera :

itupun datuk K jugak, Datuk K, Kulai. hehehe...

Intan :

InsyaAllah. Lain kali terasa jugak nak gegarkan rumah intan dgn budak2 tu.

uncleJ :

Masalahnya.. saya yg tukang amik gambar uncleJ. mcm mana saya nak ada dlm gambar tu. :D

buat rombongan g melawat Datuk K yer... mesti gempak kan!

KuIna :

Datuk K yang ni.. cool. Lawatan raya..hehe.

ingat ke Datuk Ks...hehehehe...

salam...uikss tahniah dapat pingat membawa gelaran datuk...jadi yer dia org tarik balik gelaran dr shah rukh khan dan kasi kat saudara yer? ahhahaha...
Toknabe ni...perth bila nak datang bertandang gak?

Singgah jenguk org Kluang...semoga diberkati sepanjang masa, hendaknya.

whoaa beshnye tok pi berjln raye umah bro burung. ween tah bile tah mau sampai jb lagik :p

Kak Jie ;

Datuk K Kulai pun apa kurangnya. hehe

enchek camera :

Tajuknya biar suspens....

arsaili :

Hehe.. SRK pun boleh dapat datuk, apa salahnya kasi gelaran kat kawan2 Moga murah rezeki... hehe

kak norz ;

Alhamdulillah orang kluang sihat, harap kak norz pun sihat dan sentiasa ceria. :D

Wiween :

Lama dah planing nak pi rumahnya tu, kebetulan raya, boleh ler buat lawatan raya sekali.

lorhhh...ni yg jeles ni...at least ade la gak ole2...ni pict je???

e-leeyana :

Apa yg jelesnya? pegi rumah datuk K ke..hehe.

Tak acilah TokNabe tak letak gambar dia sekali dlm ini N3....ni mesti sbb TokNabe beraya x pakai baju melayu kan..kan...dia pakai baju ninja...class gitu...gergergergerk...ampun Tok..

MdmZend :

TokNabe tukang amik gambar je... nak buat mcm mana. Gitulah adat tukang amik gambar.... tak gitu mdm.

hebohkan gak ..pokcik sangggup turun ni nak jalan2 hahheh..pokcik nak join sama !

PokCik ;

Kalu dok dekat memang kawe gi ma'doh doh... hahaha.

salam tok

hehe makan ape g umah datuk K tu :)

Manje ;

Yang panstinya sebelum saya sampai rumah Datuk K tu, saya makan angin dulu.. :D

ikutkan saya ni memang Datok.. he he.. anak sedara dah dapat anak.. kira pangkat atok kan.. he he..

terima kasih bro singgah rumah kami.. maaf ler yang terkurang tu... nanti kita serbu rumah blogger ensem tu sama2.. pastikan dia tak kemana2..

Kasawari ;

Bukan apa.. SRK yg ntah apa2, org boleh kasi datuk. Apa salahnya, kasawari diberi anugerah yg sama.. hehe.

Orait...lain kali kita konvoi ke bangi pulak...

cumeyyyyynyaaa
tak sabar nak ado baby ni...hehehehehehe

shantekkk jer melaka ni kan XD

tak puas jalan kat situ bulan april lepas...

UJ cakap, boleh poslaju ke rumah saya....hehehehe


meriah aktivitinya, mengalah orang yang sambut raya

Angriani :

hehe... suka buat main baby ni kan.
Setahu saya kat sana.. tak nak berjalan pulak saya, bila dah tak dok melaka ni, sibuk pulak nak ke sana. Bukan apa berjalan dgn famili ni seronok dari berjalan sorang2.

Kak Jie ;

UncleJ baru SMS saya tadi... dia cakap simpan biar sampai berkulat tak apa dari hantar ke rumah kak jie.. :D

hehehe! buah tangan tu bagi jerk la pada KAMI..Nampak nyer toknabe yg kena surprise. Tak perla nak wat mcm mana tak ade rezeki.Tapi Toknabe dah berpeluang jln2 di Melaka Bandar Bersejarah.

kami ;

hehe..KAMI ni dok tang mana pulak... kalau tau memang boleh serahkan buah tngan tu kat kami. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More