03 March 2010

Tengah Musim Panas

Sekarang ni memang tengah musim panas. Panas siang di bawa hingga ke malam. Nak tidur pun memang rimas. Mandi tak usah kiralah tujuh, lapan kali sehari... itu pun tak cukup.

Tengah-tengah musim panas ni memang pantang terlihat air. Sedap aje nengoknya hatta air jarang sekali pun. Kalau air jarang tu kira berliter-liter ler kena minum sekarang ni. Kalau ler dapat air macam kat bawah ni.........

Teringin....... moh pi sama-sama cari.

16 komen:

amboii.. mmg sesuai le panas2 nih

Datang Kuching ni, sejuk. Sini masih banyak pokok dan hutan menghijau, jadi bahang panas tak terasa sangat. Semenanjung hutan dah gondol atas nama pembangunan.

sedapnya bandung cincau tu...
slurppp! xP

ye lah, kekadang memalam pon rasa bahang....nak tido pon payah!

semua nampak sedap dlm cuaca panas begini.gu pulak dgn keropok lekor. hehehe

mmg dah sebulan musim panas.. tapi kadg2 petang2 ada jugak hujan.. perghhh sedap tu tembikai ais bro..

walau macamana panas pun jangan banyak sangat minum air batu... yang menghilang dahaga adalah air panas..

maiyah:
Air masak pun memang sesuai musim panas2 ni... :)

Abg Putra:

Tang nak pergi sana tu yang tak tahan tu.....

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ :

Aha..memang slah satu penyebab kencing manis....... sekali sekala tak pa kot. :)

J@J@:
Haha... cakaplah air apa, sedap je bedal musim panas ni. :)

Rumah Kuning:

Yang penting air mesti ada........ :)

Kasawari:
Air dicapur ais pulak memang sedap tapi...huhu lama2 sakit badan bro.

BelalangDewa:
Godaan air batu tak tahan ler....

jom pekena cendul pulut...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More