15 December 2009

Belum Ada Lagi....


video

Masih di luar kawasan lagi. Sambil-sambil tu silalah tengok salah satu siri realiti tv di jepun (Sniper Prank). Kesian kawan tu, silap-silap boleh terkencing kerana takut. Tak patut ler rancangan untuk menghibur macam ni...... . Kalau katMalaysia apa agaknya yg terjadi?

Entri Berjadual.

8 komen:

yelah.. sapa pun mesti takut, kalo ada sakit jntung dah ko

aku nengok kat jepun nie bnyk rancangan dier mcm mengarut jer tok..apa2 hal sabor jer ler :)
Regards:-
FAZRINEFAMILY

salam..luar kawasan mana ey ehehhe

masalah jantong..piii
darah tinggi..pengsan..koma..
kalau mat rempit..mesti terkencing punya lah..

org jepun ni kalau buat citer2 mcm ni mmg kaw2 punya dia buat.. tapi kelakar bro..

ermmm...lawaksss
hilang mengantuk :P

asek luar kawasan aje tok...gi bertapa tak sudah2 lagi ke? haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More