19 November 2009

Lapang.

Bila diri terasa lapang dan tak payah fikir apa-apa, alangkah seronoknya macam beruang kat atas tu. Tapi bila tu agaknya ye........

13 komen:

bila jadi beruang kot ekeke

hmmmm memang berlapang dadalah tok macam tu hehehee....


tak lama lagi kan cuti... errr ada kusus ker?

sejuk2 ni nak jadi beruang berhibernasi le pula

skang gak nak jadi beruang kutub utara...hahahha

nampaknya dah nak jadi beruang lah ni sbb cuti pjg kan.

best kalu pic ni leh buat wallpaper..segho tenae palo hotop..:D..

maiyah:
Bila nak jadi beruang ni.....

NaqeebLukhman:
Tunggu masa untuk berlapang macam tu ler.....

Kujie:
berhibernasi bagus jugak time hujan2 ni......

~0~:
Huhu...... kat kutub utara dialah raja rasanya. :)

zue:
Sekolah dan budak je cuti.......cikgunya belum tau lagi :)

Budak Kuning:
Saiznya kecik tak leh buat wallpaper...... nampak senang hati betul beruang tu.

alhamdulillah...sy pernah juga merasa perasaan yg lapang dan lega tp takde ler atas ais mcm beruang ni..hehe.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More