12 July 2009

Glory MU!

Pada hari Selasa 14 Julai 2009 ini, dua kuasa akan bertanding untuk menentukan siapa yang lebih berpengaruh kepada rakyat di seluruh DUN Manek Urai, Kelantan. Pilihanraya kecil ini terpaksa diadakan kerana ADUN terdahulu iaitu Allahyarham Ismail bin Yaacob telah meninggal dunia. Keputusan pilihanraya ini dijangka akan diketahui lebih kurang pukul 8.00 malam pada hari berkenaan. Sama-samalah kita lihat siapa yang lebih berpengaruh!

20 komen:

siapa lagi yang lebih berpengaruh kalau tak Pas. Rakyat Kelantan tak pandang pada dunia moden ni.. Islam first

undi jgn x undi..tp dgn bijaksana....hehehehe

Wah.. macam ni Man United turun ni kat Manik Urai lawan persahabatan.. hu hu.. Glory Glory MU..

semoga hak rakyat akan terus terbela bukan dicabuli

oooo...kadang2 sy jeles dgn penduduk yg ada PRK

sy nak g mengundi gak... x kira... tlong pak menteri kasi naik nama sy!

NaqeebLukhman:
Ya, selamat engundi bagi mereka yg berkenaan.

maiyah:
Tak tau lagi... mlm esok baru tau....

sis-lin:
aha.... serahkan kepada para penduduk manik urai, orang lain tunggu keputusan je.

Kasawari:
Sebelum MU lwn Malaysia, dia gi Manik Urai dulu. haha.. glory glory MU !!!

~0~ :
Semua orang nak hak masing2 dibela, bila terpilih harus jalankanlah tanggungjawab.

Kujie ;
Kekadang kalau nak projek apa2 dlm DUN tunggu ler ADUNnya meninggal dulu.

KuIna :
Itulah tak puas ngundikan? dlm 5 tahun hanya 2x pangkah. 1 utk DUN dan 1 lg utk parlimen.

mentang2 la cuti...
relaks la ek??

Chekgu BaniHassim:
Suasana mcm perlawanan bola sepak jugak rasanya.

Salam Tok Nabe.

Majoriti 65. Tetap menang!

BP:
Yg dicari cuma kemenangan tak kira berapa majoriti.

berpengaruh ttap bpengaruh tok..mnang tetap menang..tapi tladan dari mu mesti diambil brat..

mae:
Guano boleh jadi gitu weh...... ko ore pakat teringat pasal ghetok.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More