02 June 2009

Di Luar Kawasan Liputan

Schedule post :


Mulai semalam saya akan berada diluar kawasan liputan berkemungkinan dalam seminggu. Maklum la sekarang ni tgh musim cuti sekolah. Tahun ini belum sempat lagi saya balik ke Kelantan di sebabkan ada beberapa perkara yang tak dapat dielakkan. Jadi rasanya cuti sekolah kali ini dapatlah saya nak jenguk keluarga lama2 sikit di samping nak ronda2 Kota Baharu, Rantau Panjang dan Pasir Mas. Toknabe offline la dulu.......


6 komen:

salam toknabe..selamat bercuti2 k...saya akan menyusul nak bercuti gak...ehehe..kalau ada ke KL jom jumpa di KL

sy dtng bwk buah rambutn tp tuan rumah tak dak.. nak angkat bwk g rumah lain la pulak... nanti sy datang lg yer.

saya juga yang kena tinggal...ishhh

wah..cuti sakan mentang2 cikgu..2 minggu pulak tu.

sy yg x jadi balik kg..huhuhu

salam tok..slamat bercuti..

selmt bercukti ^_
lun d lm x blik kelntan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More