26 April 2009

Man Hit By Train


* 18SG *

Video di bawah mengandungi unsur2 yag boleh menganggu ketenteraman dan fikiran. Jika anda seorang yang lemah jantung, darah tinggi dan lemah semangat, anda DILARANG untuk menonton video di bawah. Jika anda ingin menonton jugak, apa yang berlaku kepada anda adalah tanggungjawab anda sendiri.





14 komen:

wa ka ka.. terkena gak saya.. terkejut tu.. ingatkan ada keretapi laju ler gilis mamat tu.. siot jer. .ala2 transformer plak keretapi tu muncul.. wa ka ka.. memang 18SG ler bro..

Kasawari :
penyek orang tu kena langgar kereta api... gitulah cerita dia.

hahhaahahha...ingat kan kena tepuh ko k.api sungguh sakni....

sy mula2 tu mmg tak nak tgok walaupun umur dah berganda2 dr 18 tu

eeee....rupa2nya terkena gak

dav_perantau :
kalu kena tepoh sunggoh.. naya, tak tinggal tule la.

Kujie :
Mula2 saya tengok pun kira suspen...nunggu bila la keretapi nak sampai. Berdebar2 jugak la.. tunggu punya tunggu rupanya keretapi berkaki yang sampai.. memang saya dulu yg terkena :D

tok leh kelih kat pejabat

keno kelik kelih dhumoh

pB:
Bak po tak leh kelih kat opis?

toknabe nak tanya bakpo kawe xleh nak upload movie mcm demo bt ni..

dav_perantau :
saya masukkan mcm biasa kat posting page tu. kalau tk berjaya mungkin streamyx tak beberapa baik atau line telefon bising. kalau ada gangguan upload video tak beberapa nak jadi.

leh tau tak fail movie tu gapo?
mp3, mp4 atau selain drpd tu?

dav_perantau :
Kebanyakkan fail kawe guna dlm format .flv ( flash movie) kade2 ada juga fail dlm bentuk .mpeg.

huk alah...bikin suspen jek..ingt cite benar le td...
tipah tertipu..tipah tertipu....adehhhh

Sis Lin:
Memanh saspen... sebenarnya saya yg saspen dulu dan saya dulu yg tertipu. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More