02 April 2009

Chu Abu

Minggu lepas saya berkesempatan untuk bertemu dengan rakan lama sekursus di IPPM Melaka 2007. Walaupun satu kursus tetapi beliau dalam bidang berlainan, saya dalam bidang Teknologi Maklumat dan Komunikasi manakala beliau dalam Pendidikan Khas Masalah Pembelajaran. Chu yang berasal dari Sarawak kebetulan datang ke Johor kerana mengikuti kursus Bumi Hijau di Pusat Pertanian Air Hitam. Kesempatan bertemu dapat juga kami berkongsi2 cerita masing2 setelah setahun lebih meninggalkan IPPM.

10 komen:

Tentu seronok dpt berjumpa kengkawan lama...mesti best kan?

Azlan Lin :

Haha... gitulah Lan. Meraikan member yg datang....

wah best kan bro dapat jumpa kawan lama yang lama tak jumpa.. Alhamdulillah.. merapatkan lagi silaturrahim..

Terina kasih buat my brother atas layanan best gilek hari tu...
Maaflah ye, tak bawa pa2 buah tangan dari sarawak..
Saya next week ke penang lagi... ada meeting B&K.

Terina kasih buat my brother atas layanan best gilek hari tu...
Maaflah ye, tak bawa pa2 buah tangan dari sarawak..
Saya next week ke penang lagi... ada meeting B&K.

jengok2 pic kat "Apa Khabar" cari org tu...

tentu byk cerita kan...

Best kan dapat jumpa kawan lama. OD rindu kengkawan yang dah lebih 10 tahun tak jumpa.

Choo,

Tak ada apalah bro... time datang sini ler nak jumpa chu.. nak tunggu saya pi sarawak hehe..ntah bila. :D

KuIna :

Cerita? adalah sikit2... gitu2 :D

OD :
Gitulah suka jumpa kekawan yg lama tak jumpa ni. Teringin nak cari kawan2 yg sama kat MPKB dulu dan yg time sekolah2 dulu.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More