19 March 2009

Lajunya........



Dah berapa lama keadaan mcm ni berlaku..... dan entah kali ke berapa perkara yang sama berlaku walaupun dan berkali membuat laporan. Dalam keadaan semasa saya diwar-warkan mendapat kelajuan lebih kurang 1 mbps (1000kbps) kelajuan internet kemudian ditingkatkan kepada 1.5 mbps (1500kbps) .


Kali ini sudah hampir dua minggu kelajuan internet saya lebih kurang di atas. Lembab macam siput, kekadang kelajuan hanya dicapai setakat 200 kbps. Dua bulan lepas kabel telefon saya ditukar kerana terdapat gangguan bunyi bising yang mengakibatkan kelajuan internet akan drop. Sekarang gangguan bunyi bising dah tak ada, tetapi kelajuannya ........... malas nak cakap.


Bayar tetap dengan harga yang sama walaupun speed internet macam diatas.

10 komen:

salam... ai tok, tk gi peksa ke atau dh abis jwb... hehe

Tera :

w'salam.... peksa, lalalala...

Knapa blog tera tu.....

tgh repair.. dh ok, jemputla masuk

salam bro.. memang skrg ni agak slow kelajuan stimek ni.. kat sini pun.. tak kurangnya.. ermm ntah ler.. mungkin dia org ni tgh test lumba kura2 kot kat line fibre optik tu.. he he

salam TokNabe,
saya pakai wifi kat opis...laju.

ala tok... sangat kasihan ... sek bek sy pakai wi-fi opis punya.. klu tak tentu rugi bayar... hehehe..

Tera :
Tengah menukang rumah ruanya..... hiaskanlah cantik2 dulu :D

Kasawari :

Mujur saya tak amik yg 4mbps.. kalu tak bayar je lebih, kualiti drop.

zue :

W'salam.

Saya pun guna wifi kat rumah... tapi pokoknya tetap streamyx jugak.

KuIna :

Gunakan benda free meamng benda yang paling best dibuat. Tapi la ni dah tak banyak benda free kat dunia ni... sampaikan nak buang air pun kena bayar :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More