Minggu ni start le orang2 gomen sibuk mentelaah buku, membaca buku2 Perintah Am, perkeliling dan sebagainya. Minggu ni ler depa2 termasuk TokNabe ni beranggan2 untuk lulus PTK ni. Maklum ler kalau dah lulus tahap IV banyak 'kefaedahannya'. Hehe... jangan sangka pulak kalau dapat tahap III, II atau I tak lulus, lulus jugak tapi lulus untuk mengambil sekali lagi peperiksaan ni untuk seterusnya.
Ingatkan sudah buat keje dengan cemerlang. Bertungkus lumus membantu pelajar2 cemerlang dalam peperiksaan, berkejar2 buat keje pentadbiran, bermandi peluh melatih budak2 dalam kokurikulum sudah memandai untuk 'naik' gaji dan juga pangkat serta gred. Semuanya tu tak berguna kalau tak lulus tahap III atau IV dalam PTK.
Senang cerita biar tak buat keje asalkan lulus PTK........ baru semuanya naik. Ada betul ke....?








