02 August 2009

Semuanya OK!

Teringat sangat nak pergi. Bila sampai, puas pusing lot pameran tapi nak beli apa ye. Aksesori komputer saya masih baik dan terkini lagi, jadi nak upgrade apa ye.

Akhir sekali hanya beli pendrive sebagai cenderamata pergi PC Fair di BP Mall, Batu Pahat dan balik.

28 komen:

kawe kalu x tau nak beli gapo tok..puah pusing..beli mouse pad jah..cnderahati buat blik..

salam..ni memang minat computer la nih...semua dh updated...sy perlu computer baru lagi laju....penat nak run software tersangkut2 jer

jalan jauh2.. balik beli pendrive jer ker bro.. he he.. sama lah saya.. kalau gi PC fair.. tak tau nak beli apa.. ha ha.. nanti datg ler persada pulak ek.. he he

biasa la tu..
saya kalau pc fair di persada johor..3 hari saya pergi dan hari terakhir biasanya saya akan beli..hehehe..

salam.. saya pun bila dah kuar jalan2 gi mall dah tak tahu nak beli apa lak. Saya beli pendrive.. tapi tak berapa guna hehe

hehehehe....puah pusing xde hasil ek...Kawe malas nak gi PC fair pasal jam xhingat nye....

Salam Tok Nabe???

PC Fair BPMall??? eh! entah2 smlm kita pegi di tpt yg sama kot?? sbb saya pon pegi BP mall juga...
pusing2 situ...just beli pendrive je...hahahha...

hari ni dah abes dah kan??

nasib baik takde gamabr saya disitu....

Fuhhh!!! selamat....

ni PIKOM punya ke? Tak ramai org pun? (tgk dlm gambar ler kan..hehe)

Kat Tpg pun ada PIKOM PC Fair ni tp sy tak berkesempatan nak gi lak tahun ni punya. Mak ngan ayah dtg ler..wajib mendahului melayan mereka..hehe..

huby pun tak sabo ni..kk start 7-9 ogos ni :)

tok lain kali beli VGA card NVIDIA lepas tu poskan saja kepada kawe hehehheeh...

buleh juga kawe buat layan games huhhuh...


kawe teringin nak beli intel i7 tu katanya CPU yang paling laju didunia sekarang nih...

tapi rega dia... buleh beli pc baru sebiji hehehehe

mae:
Selalunya gi pusing2 jah..... banyak bare berkene tapi kena bawa banyok pitih la... hahaha

arsaili:
Memang minat sangat dg perkakasan komputer ni... teknologi sekejap jer bertukar, tak sempat nak kejar.

Kasawari;
Haha.. tu kira dah naib baik mana kedai yang saya beli pendrive tu.

persada... haha takut gi dan balik tangan kosong je. :D

AiE bAhRi:
Gitulah.. kalau dekat2 memang sampai 3 hari pegi, boleh tengok2 dulu mana yang berkenan.

maiyah:
banyak sangat brg... sampai tak tahu nak beli apa... :D

~0~:
Tak nak pergi tapi teringat kalau ada2 apa yang boleh dibeli....
Musim ni kena elakkan sikit tempat2 orang bertumpu... takut.. H1N1.

J@J@ / Bini The Rock :
W'salam..... oooo jadi pergi jugak ler ke PC Fair tu... agak2nya beli apa ye?
Jangan mcm saya bersungguh nak pergi tapi beli pendrive je.. hehe. :D

cinta maniszlite:

memang ini bawah PIKOM.... saya pergi sbb saya minat dgn perkakasan komputer ni...... minat je, beli tak mau... hahahaha.

echah_syed:
Kalau mcm tu saing dengan kat Persada di JB tu....

NaqeebLukhman:

hahaha.. idea paling bagus tu.

Teknologi cepat je bertukar tapi kita je yg tak mampu nak mengejar... semuanya pakai duit beb.... ambo pun nak intel i7 tu tapi tunggu yng free... hehe

kalau ade pc fair mmg tak miss.. tp buah tangan yang di bawa balik tu sikit aje.. ari tu pun yg di kl saye cume beli mouse pad ngan headphone je..heheh.. tp best, dapat tgk bende2 baru.. : )

ruginya kawe xdop sini masa tu..kawe balik kg....rugi rugi...bila lah dia nak wak plk tu..

ye.....

mmg saya bersungguh2 nak pegi..
smpi sana beli PENDRIVE 2GB
lepas tu balik.....


hahahahah..... sama ler kiterrrr!!

dav_perantau:

Gitulah ingatkan rugi kalau tak pergi tapi bila dah pergi hahaha...hanya beli pendrive je.

J@J@ / Bini The Rock s:

Haha... mcm rugi tak pergi tapi bila pergi.. tak tau nak beli apa..haha.

hehehe...lin tggu 14-1hb ogos ni Tok..ada PC Fair kt Persada Johor lg..hrtu x smpat nk ronda2,kali ni mau sampai lebam kaki kang..hahahaha

Hujung minggu ni ye..... mcm nak pergi tapi risau gak tentang h1n1 la ni, tempat tu pun nanti ramai orang.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More