27 February 2009

Transform Lagi



Nampak gayanya template di atas jodohnya tak panjang dengan TokNabe. Cuma bertahan dua hari sahaja. Templatenya cantik, cuma ada sedikit masalah untuk tab dan juga komen. Untuk memaparkan tab kekadang mengambil masa sedikit. Butang komen juga ada pengunjung yang tak perasan. Terima kasih untuk K.Jie yang menegur mengenai butang komen tersebut. Perlu merombak coding bukanlah perkara yang ringkas untuk dibuat. Akhir cerita, saya menggunakan template lain yang agaknya sesuai sedikit.

Em.......saya dapati template untuk wordpress rasanya lebih menarik berbanding blogspot. Walau bagaimanapun, sekarang sudah banyak template blogspot yang diadaptasikan dari template wordpress. Contohnya template ini serta dua yang lepas asalnya dari template wordpress.

14 komen:

oh nampak gaya kasawari tak sempat nak tengok template 2 hari tu.. ingatkan ni yg template baru.. orait gak template ni bro... cerah dan benderang..

Kasawari :
Hehe... terlepas ler nak meneroka template yang sebelumnya :D.

aku pun rase gitu toknabe...
wp mmg lagi best dan simple but nice templatenye...

Chekgu Banihassim :

hehe..betul tu, sesekali teringat nak berhijah ke wp... tapi terasa sayang pula kat blogspot.

wah...sudah berubah banyak..lamanya saya tak ke sini..

Memang dah banyak perubahan, template pun dah 2 kali berubah dlm masa 3 ari :D

bagus jg bertukar selera..mm,nampak dah cantik dah template TokNabe yang latest ni.. : )

dulu blog saye pun asalnye lain,tp tukar dh yang baru sbb tak cukup ruangan pd 1 sidebar,so kene scroll jauh ke bwh plak.. tp tgk yg org lain punye..,satu sidebar nampak lebih kemas..hehe
*mcmmane nak kekalkan link ye sbb since tukar template link blogroll tu kene buat semula..

Nadine Zuharra :

Tukar2 ketika masih rajin, kekadang seronok juga mengerjakan template ni.

Kalau saya link2 rakan saya guna coding html. coding tu save kat mana2 kat word ke atau wordpad. Bila nak pakai, copy je dari wordpad tu ke pilihan wiget kat blogspot. Semua wiget saya buat mcm tu.. simpan coding dlm html atau java script.

i love it


chewah ...
puji guno bahso omputih tu ....


-pB-

rajinnye tukar template. ambo pun lamo doh dok guna template buah strawberi tuh. rasa mcm nak tukar jugak. tapi tengoklah dulu....

Puah nengok hok lama.... sekali sekalo nak try juga template hok baru.

template yg cerah2 ni saya suka .....senang nak baca..maklomlah dah rabun dok ngadap pc je...

Kujie :

Putih2 ni memang menawan..... cerah sikit mata memandang.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More