11 February 2009

Fail !

Sedikit lawak hari Selasa .....................

15 komen:

beriya2 benor dia amik gambo tu ek.. rasanya dia tu sakit mata kot.. so dia nak tengok mata dia tu.. so tu sbab dia amik gambo mata dia tu.. he he

haha...
seperti tikus membaiki labu...huhu

Kasawari & Chekgu BaniHassim :

Bagi sesetengah orang mungkin itu perkara yg mudah. Bagi sesetengah orang pulak perkara yg mudah tu mmenjadi payah bagi mereka. Hehe kena bersimpati dengan org2 mcm ni.

dia dok intai kot kot ada hamster dalam tu...

he he he...ingat ape la yg fail tu

erk.....mcm iklan tv je lagu tu

salam tok

haha... tak penah guna la tu... :p

pB :

Kalau ada hamster dah lama kena cakar biji mata dia tu.. :D

Kak Jie :

hehe.. fail dalam mengendalikan kamera. mmg terdgr lagu tu dalam iklan kat tv. mcm sedap pulak.. teringat pasal cerita titanic masa zaman tua2 dulu :D

Wiween :

Kena bimbingan dari cikgu nampaknya makcik tu.

Manje :

Hehe.. sbb tu ada kursus utk mengendalikan kamera DSLR ni. :D

Mungkin itu kamera DSLR jenis baru... dan makcik tu sukakan barang2 yang menjadikannya berlainan dengan orang lain... Ada betoi ka itu macam punya komen???

>>> larriiikkkk <<<<

AzlanLin :

Hehe... aku suka pandangan kau yg positif ni.

Rasanya bukan positif... Kata nenek aku...cara aku hanyalah sekadar nak menyelesakan seseorang yang melakukan kelainan drp orang lain... sebab kelainan itu akan dilihat adalah suatu kesilapan oleh orang lain. Oleh itu, makcik tu sedang melaksanakan tindakan yang kreatif...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More