08 December 2008

Hidup Lagi.......

Salam semua... hehe hidup lagi rupanya saya ni ye. Itu hari saya saja biarkan blog ni bersawang, mana tau sawangnya dari urat-urat sutera. Lebih kurang 2 minggu saya balik kampung bercuti, begitulah blog ini ikut sama bercuti. Balik kampung hari tu rupanya disambut dengan curahan hujan2 yang tak putus2 selama seminggu. Walupun tak lebat tapi memang saya tak leh kemana. susah nak jalan hujan2 ni. Kampung saya memang terselamat dari banjir yang melanda Kelantan tempoh hari. Bila hujan kembali reda, dah tiba masa untuk balik ke kandang semula... oklah, dapat juga jenguk2 orang tua, kampung serta pokok2 yang dah ditinggalkan seberapa lama dulu.

Selamat Hari Raya AidilAdha

12 komen:

salam eid ul adha..hidup penuh pengorbanan semoga dipermudahkan

salam Tok Nabe Udah kemBali ..salam utk orang KamPung .

POkcik tak leh balik raYa sbb hujan dan kuala krai di landa banjir huauau ..
aapa pun salam Aidil Adha buat Tok Nabe Sekeluarga ..;)

hari tu balik kg tak banjir ke bro? mesti yg bercuti ke sana tak dpt nak bergerak sebab hujan...payung yg paling laku kot...hehehe

salam tok.. sdah kembali ya... eehhh masa banjir hr tu tak menjala @ pukat ikan ker... rezeki musim banjir kan.

macam lebat jer hujan tu ek.. sampai cermin pun dah tak nampak.. he he.. wish ker tu.. he he..

x pe.kan hari hujan..seronok memerap dlm rumah...

semua entri tak bertarikh..sy tak pasti ini entri seminggu lepas atau sebulan lepas..hahahah..sbb rasanya mcm bersawang lagi ni> sambil hulur penyapu

waa...lama juga toknabe tak apdet ni :D

owh... saya salah seorang peminat the beatles tu... glad to hear the rythm here...

Arsaili :
Salam idul adha utk Arsaili jugak yek. lama saya tak menjenguk w'pun blog sendiri.

PokCik :
Tu ler.. kembalik jengok sekejap je blog ni, pah tu biar bersawang balik. Maklum ler bercuti katakan..hehe.

UncleJ :
Hehe..balik kampung ler bro, bercuti giler...

KuIna :
Tak mukat kiter..tak pandai nak mukat..makan pandai ler..hahaha

Kasawari;
Memang leat giler ler masa tu.. tu kat rantau Panjang sehari sebelum ianya tenggelam.

MdmZend :
memang sedap memanaskan badan je.....

Kujie :
Saja tak nak letak tarikh.. biar nampak baru je.. hehe... tu bukan setakat berminggu..hehe dah berbulan kot.

Angriani :
Dok bercuti.... cuma tak terlepas ke Sabah je ni..

suealeen :
Biasanya orang yang dah evergreen je yang minat dgn beetles ni..

BP ;
Selamat Tahun Baru 1430 BP, tak balik Muor ke?

biasalah tu musim cuti :) salam

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More