17 November 2008

TokNabe Bercuti

Tuan blog ini akan bercuti (balik kampung) mulai hari ini sehingga........ tak tau lagi ler (ikut sedap diri jelah) hehe.....maklum ler cuti panjang sikit. Jadi blog akan dibiarkan bersawang buat sementara waktu... jadi untuk rakan2 silalah tengok sawang2 yang akan ada di merata2........ okey.

6 komen:

nak ituttttt kelik kaponggggg

toknabe, mari le jalle umah ambo, minum tea cicah sekkut.

salam..enjoy ur balik kpg trip..makan nasi kerabu on behalf of me..ehehe..extra budu pls

salam tok

selamat bercuti yek... :)

seronok eh.. balik kampong...saya pun nak balik kampong jugalah....kampong saya berdekatan dengan kampong UncleJ..atas sikit dari kampong Kassim Selamat....bersebelahan ngan kampong Dusun...

pB :
Kelik time la ni boleh main banjir ler kita.. hehe.

Cikgu Panji :
Saya try2 dah pusing2 kat panji... lagu mana nak cari yek rumah cikgu panji... nak telepon..no ulak tak dok.

Arsaili :
Hehe..nasi kerabu, memang saya cari tu..tak pun mak saya yang buat sendiri..boleh ler makan puas2.

Manje :
TQ manje.. manje tak bercuti ker..

MdmZend:
Mdm tak nak ikut ke... jom pi Rantau Panjang,cari barang2 siam. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More