16 November 2008

Petang Ahad

Biasanya aktiviti saya pada tengahari Ahad jika tiada apa2 aktiviti penting lain, bermula dari pukul 12.00 tengahari hingga 3 petang, non-stop menonton 3 siri popular ini. 3 siri ini iaitu CSI (Crime Scene Investigation), CSI : New York dan CSI : Miami. Pada masa inilah channel Astro bertukar, kalau tak memang tetap dengan channel 611 - Ceria.

Kecekapan mereka menyelesaikan kes-kes dengan menggunakan teknologi2 terkini memang seronok untuk diikuti perjalanan ceritanya. Memang best kalau polis2 Malaysia secekap mereka dalam menyelesaikan kes. Kalau begitulah kerja mereka....emmm... pastinya kes seperti penculikan dan pembunuhan Nurin Jazlin serta kehilangan Sharlinie dengan mudah dapat diselesaikan. Itu dalam cerita2 cereka, realitinya.......sendiri tengok dan sendiri dengarlah.

6 komen:

wah layan CSI eh.. ermm ingakat ceria 611 tengok hagemaru.. he he..

minggu lepas.. saya layan Man vs Wild di discovery.. dari tghari sampai petang.. perghhh cukup puas hati.. he he..

samalah..saya pun..mesti marathon nengok ni..tapi kadang2 dia yg nengok saya..hehehe

ooo peminat tegar CSI rupanya...sampai 3jam sekali tgk!

saya minat CSI Vegas jer..yg lain malas nak ikut...tak larat nak ikut tiap2 minggu...

Kasawari :

kekadang menumpang budak2 sekali nengok hagemaru..wakaka.

Kujie :
marathon..marathon jugak...jangan sampai tak masak udah ler kak jie kan.. :D

UncleJ :

Hehe.... kekadang layan juga hagemaru, shin chan dan doremon. Hehe...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More