11 August 2008

Tag & TokNabe

Demam dah beransur2 baik dan semakin hilang untuk kali kedua ni. Harap-harap tak akan ada lagi untuk kali ketiga dan seterusnya. Sekarang ramai rakan2 mengalami masalah demam ni, ada yang baru kali pertama malah ada yang dah kali kedua macam TokNabe ni.



Dah kebah demam ni, teringat pula nak renovate blog TokNabe. Dah bermacam2 template dipilih serta diubah dan yang final seperti yang terteralah ni. Dengan bentuk rumah baru yang hitam putih ni, dapat pula award karpet merah dari K.Jie ni. Hehe.. kira memang bertuahla ye....


“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees.

"Pertamanya ucapatan jutaan terima kasih kepada K.Jie yang sedaya upaya dan bermati-matian untuk mencalonkan saya bagi memenangi anugerah ini. Betul ke saya saja yang dicalonkan…. oooo....patutlah dapat anugerah ini, cuma saya sorang saja.Orang lain tak berani kot nak lawan saya. Apa orang ingat anugerah ni tak best… hehe best sangat, dengan iringan hadiah wang tunai RM 1 juta sapa tak nak kan?. Utk blogger2 jangan ler jelous sangat ye… apa taknya ye, hadiah iringan ni sama nilainya dengan hadiah dapat gold medal sukan Olimpik kat China sekarang ni. Oklah tak nak cakap banyak2… mana wang RM 1 juta tu. Nak renovate rumah ni untuk raya. Assalamualaikum....."

......dan saya tak beberapa pandai nak tag2 orang ni. Lagi pun orang tengah sibuk dengan Sukan Olimpik sekarang ni, jadi tag ni saya simpan dulu.

4 komen:

dulu2 combi tgk kat tmpt keje huby bila ade majlis..persembahan dari student dia.. :)

ade gak dgr pasal 'mabuk'.

ntah2 yg mabuk tu sbb penari dia minum sblom menari sbb nak ambek 'feel' :(

a'ah kalo dah tak dipertahankan nnt anak2 pun tatau pasal tarian ni..dikir barat kat kelate dah diharamkan ekk.

Echah_Syed :

Setiap persembahan kebudayaan perlu dipertahankan agar generasi baru akan mengenali budaya tersebut cuma kalau ada yang bertentangan dengan ajaran Islam itu yang perlu dibuang dan jangan diamalkan.

Dikir barat kat kelantan tak diharamkan... yang diharamkan cuma pergaulan bebas antara wanita dan lelaki semasa persembahan dan lirik2 dikir barat yang lucah. Jika dikir barat membina, masih ada dipersembahkan kepada orang ramai.

Makasih kerana sudi gak abiskan game orang muda ni..hehehehe

sportinglahhhhhhhhhh tok kita ni.


p/s - template elegent ni..hitam putih

K.Jie :

hehe.. game orang2 muda. Gitulah.. dah ada yang hulur saya tolong amikkan je.

Dah puas2 belek2 template ni, terasa comey pulak, tu yg amik ni. Asalnya template wordpress cuma ada yg bermurah hati men'convert'kannya utk kegunaan blogger.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More