24 August 2008

Cerita Dari Kelate 3

PASIR MAS UPDATE

Pasir Mas 18 Ogos 2008, 5.28pm.




6 komen:

kira dah macam bandar jugak eh pasir mas ni.. saya ada pakcik (abang kepada mak saya) di tanah merah.. makcik saya ni org kelate.. dia kawin dgn org s/pore.. dah bertahun dia tgal spore dan beli tanah dan rumah di tanah merah.. ermm nanti nak ke sana lah.. insya Allah..

Kasawari :

Dah ke sana jangan lupa bawa passport gi Golok.

Tok..saya g K'tan tak de la sebab nak bershoping sakan pun... setakat kain pasang dgn tudung tu setakat buat kenangan saja...tapi seronok ttg budaya dan suasana...org yg pernah g sana je boleh rasa ...hehehehe

K. Jie :

Iye betul tu kak Jie. Setuju 200%.. hehe maklum ler kampung sdiri.

Kan elok bertudung tu. Manis dan anggun.

Abg Putra :

Ye betul tu abg putra. Ayu, anggun dan menawan. Tapi klu abg putra yang bertudung... aw..aw..aw. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More