14 August 2008

Bercuti

Hari ni basuh kereta sikit. Esok petang cadangnya nak balik Kelantan sekejap sbb cuti sekolah dah bermula. Walaupun cuti diberi seminggu tapi banyak keadaan2 yang memaksa saya balik awal ke Johor. Mungkin berada di Kelantan barang 2 atau 3 hari sahaja. Walaupun sekejap tapi cukuplah untuk ketemu orang tua dan merayau2 di Rantau Panjang dan Kota Baharu.

21 komen:

Bawak keta elok elok Tok...
ingat lawa di sini ..uuuwwaaa!!!!

nak tambah ni...ingat org yg sayang tok...jom jawab teka teki jom!!!

Lawa :

toce..toce.... jawab teka teki ni yg malas, malas nak fikir. Fenin,fenin....

salam toknabe

selamat bercuti... cuti2 mcm gini.... jgn lupe nak ber'blogging' tau...:)

salam ziarah.
nice blog and celoteh.
bebudak dah mula cuti rupanye, mak ayah budak pun ikut cuti sekali la yea...happy holiday.

sdak demo jgop la bleh blk kg....
kawe kno mrantau plop....

makae tu , ingat ingat la orghe hok tok kelik nie ...


hu hu uhhhhuuu

elokla balik kmpg...
leh melepas rindu ngn org tue sementara ade...

kang kalau dahxde lain plak citenye...

--> Manje :

Balik bercuti sebenar2 bercuti. Tak bawa balik laptop pun.

--> Angriani :

Tq.. orang sabah tak bercuti ke? Kat sana kalau bercuti lagi seronok kot. pegi pulau.

--> CikguZue :

Terima kasih. Blog saja2 je ni.. Bercuti pun tak lama, mcm2 pulak kena buat cuti ni..

--> wiween :

Selamat bercothi jugak utk wiween. Tak gi mana2 ke? ke sibuk dengan sekolah jugak masa cuti2 ni.

--> Mr J@ck :

Bakpo kena gi merantau pulok? kawe kelik pun tak lama, tak dan nak merayau KB sepuah hati.

--> PB :

Kelik kelate mesti cari nasi kerabu. Tu mesti.

--> SG Banihassim :

Gitulah hendaknya, balik kerana hendak berjumpa orang tua. Bagi yang dekat tak pe, barang sejam dah boleh sampai kampung. Saya kalau tak 10 jam jangan haraplah nak sampai. Oleh itu...hehe hargailah amsa balik kampung. :D

Berkilatnya...tu belum tempuh hujan sepanjang jalan..hehehehe

atau memandu malam kena serangga :D

Sudah menjadi adat.. walapupun kita tau ia akan kotor jugak bila buat berjalan. Basuh tetap basuh jugak... :D

Salam,
Jgn lupa soping kat Bukit Bunga & Pengkalan Kubor,tlg beli bantal spongebob satuuuu :D

kak rose pun baru balik dari saner, best giler dapat gi pasar pasir mas

Julietchun :

Kat Bukit Bunga & Pengkalan Kubur tak biasa pergi. Jauh sikit dari tempat saya. lagipun kat rantau panjang dah ada macam2.

Crazy Beautiful88 :

oooo... pegi sana yek. mesti borong sakan tu. Pasir Mas tu kira my home townlah.

dah selamat pun kembali ke Johor kan..

sport rim tu berapa hingget berapa taruk harga.. he he

Kasawari :

Alamdulillah dah selamat kembali ke johor lagi. Ok, nak berapa hinggit?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More