04 June 2008

Naik Lagi!!!!


Mulai tengah malam nanti, harga minyak petrol akan naik lagi dari RM 1.92 kepada RM2.70 seliter. Argh.... argh.... terbantut nak menulis entri terbaru.

Apa nak buat... dah kita pakai kereta, naik berapa banyak pun tangki minyak kereta kena isi jugak. Kalau tak ......nak pegi kerja macam mana, nak pegi pasar macam mana, nak pegi masjid macam mana, nak balik kampung macam mana, nak jalan2 macam mana.

Argh...argh......argh...

15 komen:

nampak gaya.. saya kena beli kapcai jugak ler.. jimat sikit.. tak pun naik basikal kot..

wish tu rasanya dok diam2 jer ler eh kat garage tu.. he he

salam...saya kena beli viva jer la balik msia nanti..petrol kat oz ni mmg dh sedia mahal..harga siap fluatuate ikut pasaran dunia...ni dah lama naik tak turun2

suami saya dah berbulan² berulang alik pergi kerja lebih 90km sehari dengan honda...huhu

Honda X5!

Tok, skrg ni kalau gaji rm 2K jgnlah beli kereta..

Jawab Kasawari :

Kapcai pun jangan beli. Beli basikal saja cukup... kayuh puas2 utk gi keje, jalan2 ke atau apa2 saja. Basikal okey apa... tak yah insuran, roadtax, minyak cuma kudrat je kena lebihhhh.....

Jawab Arsaili :

Viva pun pakai minyak tapi kureng sikit ler.... pkai basikal elok kot.Zaman makin maju...semuanya nak naik naik..naik..naik.Gaji?

Jawab Jie :

Nampak gaya kena cari Honda juga la... tapi secondhand ler.... Honda C50. Lagi jimat beb...

lor... beskal pun pakai minyak gak... minyak gear, org yg kayuh lak lepas kayuh kena sapu minyak... minyak hangin...

aduuss..tension nih..hehe

wish itu guano kiro?terpaksa la..ko guano toknabe? :)

salam...

jangan tensen toknabe... hidup kite perlu diteruskan jua... :)

> pakat naik basikal ramai2 aje la gi keje <

Jawab JentayuTiara :

Minyak angin tak pe jugak....melegakan badan, minyak petrol ni.. ish.

Jawab JD-Kiss :

Tension, tension pun terpaksa isi jugak nak buat guano bukan kita yang gali minyak sendiri. Wish hehe.. tetap berjalan jugak, apa kira pun.

Jawab manje :

Kena cari besikal yang ada 4 seat ni.

Dari Johor no ke Klatae ...


brapo lar keno tu ...??????



supo kato kak Onde Onde , mmuta itik blako la lepah nie ....

Jawab pB :

Sebelum ni abis dale RM100. Lepas ni tak tau ler brapa. Setangki lebih kurang 60 liter. hah darab ler 60 x 2.70 = ?.

Tapi tak kisah ler nak buat cam ner, kalu nok mmutar itik pun nak buat guano, kelik tetap kelik jugok, ore tua kena nengok sokmo.

It is also possible Abercrombie today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More