08 January 2008

Salam Ma'al Hijrah

Salam Maal Hijrah 1429H ambo ucapkan kepada semua rakan sama ada yang dikenali secara realiti atau juga secara maya. Jika tahun masehi 2008 kita sambut dengan kegembiraan dan keazaman yang baru, apa kata kemunculan tahun 1429H ini kita sambut juga dengan suatu suasana yang ceria dan dengan satu azam yang baru.


~ SELAMAT TAHUN BARU 1429 HIJRAH ~

5 komen:

Salam Maal Hijrah dari saya juga..

Semoga tahun baru hijrah ini menjadi lebih bermakna bagi diri kita....

Ceria selalu WakNabe...

Salam mesra Zurr..Seharum semekar mawar yang berkembang.Ku titip bersama sekudus doa sejahtera di subuh pagi yang khusus.Semoga 1 Hijrah 1429 melimpahruah keberkatan dan kerahmatan Illahi pada hamba hamba nya jua.Buat kita dan warga dunia hendak nya.

Salam Maal Hijrah moga di tahun baru mendapat cahaya dan semangat baru.

nape ambo takleh conteng2 kat cbox tuu yer? conteng sini jer ler.

TokNabe Jawab :

--> UncleJ, Rio & KS : Gitulah sepatutnya tahun hijrah yang lebih di sambut meriah. Kebanyakkan orang sekarang dah tak ingat dan kekadang memang membiarkan maal hijrah ni berlalu bergitu saja. Dah semakin kurang orang berhimpun di masjid2 untuk membacakan doa akhir tahun dan doa awal tahun baru.Ntah mengapa begitu yek...?

TokNabe Jawab :

--> KS : Tak leh conteng kat cbox... emm ambo kurang periksa sikit, tapi agaknya server cbox masa tu sibuk kot. Kekadang timbul jugak amsalah camtu. Selamat Tahun Baru Hijrah KS.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More