31 December 2007

Welcome 2008

Kepada para pengunjung blog ambo dan seluruh warga siber yang tersesat ke sini ambo mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2008. Macam mana agaknya suasana tahun 2008 nanti. Lain orang lain azam, lain tujuan dan lain matlamat. Yang pasti adakah tahun 2007 ni kita telah tinggalkan dengan kejayaan? Tepuk dada tanyalah hati sendiri2. Yang penting tahun 2007 biarlah kita tinggalkan dengan kenangan yang manis sebab tahun 2008 belum tahu lagi apa jalan cerita dan kesudahannya.

12 komen:

2007 : aku dpt cuti belajar setahun
2008 : aku konvo

This comment has been removed by the author.

Selamat Tahun Baru 2008 Toknabe..moga tahun ni gelaran GB menjadi kenyataan...

Dan memandu Big W jugak menjadi realiti...

Moga tahun 2008 ni juga saya dapt bertemu dgn blogger dari Spg Renggam ni secara in person, thn 2007 hajat tak kesampaian...*tak sabar nak jumpa bro sorang lagi ni*

Salam Maal Masehi 2008.Firstly terima kasih diatas alamat yang diberi.Dah pos Ole Ole tahun Baru pada hari ni 02.01.08 jam 2.00 ptg di pejabat pos Medan Tuanku.IsyaALlah akan sampai dalam dua hari. Seadanya tanda terima kasih diatas sumbangan karya yang sudi dikongsi bersama.Salam mesra jua.

salam tahun baru dan selamat kembali ke sekolah

salam tahun baru dan selamat kembali ke sekolah

TokNabe Jawab :

--> kspk tmk: 2009?

--> Along Arman : Selamat tahun Baru jugak.

--> UncleJ : Hahahahaha .....geli ketiak ambo pasa GB tu. InysaAllah lain kali peluang ntuk ketemu otai J ni akan terlaksana. Orait gitu.

TokNabe Jawab :

--> Rio : Terima kasih atas kiriman ole2 tu. Ambo amat berbesar hati menerimanya. Terima kasih atas ingatan tuan.

--> Arsaili : Selamat Tahun Baru ambo suka. Selamat kembali ke sekolah pun ambo suka dalam ragu2.

Jangan tahun saja baru tapi perangai lama sudahlah...

Salam tok.

Selamat 2008. Tak lama lagi selamat 1429 pulak.

:)

TokNabe Jawab :

--> Abang Putra : itulah kalau tak nak berubah jugak perangai lama yang tak elok, baik jangan jadi orang. Tapi kalau perangai yang elok jangan pulak diubah...tak gitu abg putra.

--> BP : Selalunya orang ingat tahun masehi saha, Tahun hijrah pulak orang lupakan pada hal tahun hijrah tu yang lebih baik untuk kita sambut sbg umat islam.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More