27 November 2007

Bila Orang Jatuh

Memang seronok melihat orang jatuh, apa lagi kalau ianya berlaku di hadapan mata sendiri....

video

...jika diri sendiri pula yang jatuh, macam mana?.....jatuh pula di depan orang ramai.

Video terjumpa masa tersesat kat Youtube.

12 komen:

tok ni lawa nak share kisah lawa masa kecik dulu!Masa time lawa naik terima hadiah tulisan cantik masa tu mak lawa buatkan baju gaun sepesel tau!kain baju tu jenis ringan dan kembang serta singkat!lawa tak suka pakai,tapi mak soh pakai gak..sebab dia nak tayang betis anak dia yang putih melepak ni...angin masa tu kencang sangat di saat nama lawa diumumkan sebagai pemenag tulisan cantik!bayangkan habis nampak seluar kecik lawa masa tu...puas lawa tutup dengan tangan tok.Lawa sungguh gembira masa tu tetapi sekali gus rasa malu amat!Kisah nostalgia lawa tok....sian lawa kan??Sebenarnya kisah lawa ni bukan kisah jatuh mcm n3 tok ni sajaje lawa nak masuk tulis gak dasar degil...kepala batu.

erk tok.... dimana maluku?

ha ha ha...:P

tok, kalu saya jatuh...terus je buat pengsan.so,takde la malu.

amboiii cikgu panji..helah kura2 la tuh !! sorok kepala ekk.

malu sgt tauu !!

bgn buat2 selamba jer.. :P

Salae Tok Nabe

Haghi saktu lepah , pB reboh.
Reboh kat keda ikae pulok tu ...

Tak dock malu doh maso tu , sebab sakit , te'ren'jah tangae ...

hu hu hu

Haha..Klu bab2 menggelakkan orang ni memang dah jadi tabiat kita ler..Apa kata jadi kat diri sendiri...Hihihi..Tak tertanggung malunya..Betul tak tok...:)

wak...kawe tak leh buko pulok dah video tu dr opis nih..nanti male kawe bg komen deh...

** nick wak..tp ckp kelantan pulak...ekekeke**

He he he!

Malang sungguh. Tapi mentertawakan kejatuhan orang memang seronok. Cuba kalau kita pula yang jatuh? :D

cuma org yg open cam lawa jer yg tatau malu ni yang masih boleh buat lawak kalau lawa jatuh time ni....tapi masalahnya lawa jarang jatuh cuma jatuh atas katil jer..

Salam mesra Tok Nabe.Dalam tersenyum lucu maupun tertawa.Yang pasti sekali terjatuh wajar bangkit ya Pak! Rio.

Bila dah tgk video nie mmg tergelak punya, tapi tak baik gelakkan orang.Kalau kena kena kat kita mcmne?Malu ooooo....

TokNabe Kata Kat :

--> AntuLawa : Kisah2 dulu suko nok imbas semula. Tapi kalu bab2 hok memalukan tu baik simpan terus dale hati.

--> Jie : Malunya jatuh bersama2 diri yang jatuh tu.

--> Cikgu Panji : Ada jugok tu....malu ko diri sdiri sbb buat2 pengsan.

--> Combi : Mace ado pengalame sendiri tu jah..hehehehe.

--> pb : Lagu mano tu boleh jadi gitu. Pah tu bade bau ikae la yo...ish..ish...ish. Abis sebotol minyak wangi tu.

--> Dean : Dah tabiat manusia, gitu dean.

--> UncleJ : Tak po uncle..jadi Wak Kelate lah tu.

-->BP@JP : kalau 'jatuh' dari kedudukan yang lebih tinggi, lagi memalukan.Ni setakat jatuh gitu2 tu kira oklah.

-->Rio : Mesti bangkit...kalau sekali jatuh mesti kita bangun 2x.

-->TokMoh: TokMoh rajin jatuh ke...mesti sekali ada la dale hidup tu. Hehehehee...Jatuh Chentaa.... Hahahahahahaha. Mesti kan.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More