25 September 2007

Final Courseware

Hari ni aku mendapat balik maklum balas mengenai CD Courseware yang dah aku hantarkan proposalnya kepada Pn. GAN itu ari. Banyak juga komen dia dan perlu diubah. Masa untuk hantar final courseware dah tak lama lagi iaitu 1 oktober. Mungkin ada beberapa elemen yang perlu aku buang dan tambah kepada courseware tu untuk memberi 'kemesraan' kepada pengguna lebih2 lagi penguna cilik. Tapi apa nak buat ek??......
Antara lain komen beliau yang perlu aku beri perhatian :
1. Soalan pengujian seelok-eloknya bagi setiap sub topik.
2. Adakan ‘back button’ untuk kembali ke page sebelumnya.
3. Flash file tak keluar pada paparan. Komen aku : mungkin komputer tersebut tiada flash player. Kena masukkan juga flash player untuk di install kepada komputer pengguna.

Tu saja…

So aku kena bertindaklah dari sekarang, tiada masa panjang lagi ……………

2 komen:

Moga-moga, akan dtg sifoo jd pembangun bahan P&P. Mana la tau kan?. Tuah ayam nampak di kaki..tuah sifoo....kat mana yek?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More